To ma być już ostatnia szansa dla Lincolna, który chciałby powrócić na pozycję lidera segmentu aut luksusowych w USA. Obecnie trwają prace nad modernizacją aktualnie produkowanych modeli. Ich następcy powinni pojawić się na rynku w ciągu najbliższych czterech lat.

W 2011 roku Lincoln spodziewa się dalszego spadku sprzedaży, która powinna osiągnąć 78 000 egzemplarzy. Jednak plany na 2015 rok przewidują już wynik na poziomie 162 000 egz.

Ford zapowiedział likwidację 175 najsłabszych przedstawicielstw w USA. Obecnie Lincoln sprzedawany jest przez prawie 500 amerykańskich dilerów. Te placówki, które pozostaną, zostaną zmodernizowane, by móc konkurować z Mercedesem, Audi, BMW i Lexusem. Jeszcze w latach dziewięćdziesiątych Lincoln był liderem luksusowych marek w USA. Obecnie sprzedaje o połowę mniej niż aktualny lider, którym jest Lexus.