Continental uzyskał właśnie kolejne homologacje dla swoich produktów
Proces dostosowawczy obejmował nie tylko wielogodzinne symulacje komputerowe i obliczenia matematyczne ale także uzyskanie bezcennej wiedzy po pokonaniu tysięcy kilometrów tras testowych na rożnych nawierzchniach europejskich dróg, autostrad i torów wyścigowych
Urządzenie zostało zainstalowane w koncernowym Centrum Badań i Rozwoju w Hanowerze
W tej amerykańskiej superprodukcji, obok Vina Diesela, Paula Walkera i Jordany Brewster, "występują" także mocne i niezwykle szybkie opony marki General Tire i Continental
Dla porównania, realizacja zamówień złożonych przez azjatyckich producentów samochodów, wyniosła w ubiegłym roku 0,7 miliona sztuk opon grupy Continental
Jednocześnie ponad 22 tysięcy czytelników tego magazynu motoryzacyjnego uznało Continental za najlepszą firmę produkującą opony.
Środki, które Continental ogłosił na początku roku w całej Unii Europejskiej, zostały powzięte w celu zabezpieczenia praw firmy. W Niemczech podróbki pokazały się na rynku pod nazwą Goodride CR 976 A
Firma Continental stara się pokazać, w jaki sposób przewoźnicy autobusowi i autokarowi mogą spełnić wszystkie wymagania prawne, chroniąc przy tym siebie i swoich pasażerów przed skutkami zimowej pogody
Przepis ten odnosi się zwłaszcza do stosowania odpowiednich opon w okresie zimowym. Ponieważ ostatnia zima była stosunkowo łagodna, doprowadziło to do długiej dyskusji nad zaletami i wadami opon zimowych
Niemiecka spółka Continental AG zleciła przeprowadzenie badań na temat napędów hybrydowych. Prawdopodobnie na podstawie ich wyników firma chce bardziej skupić się na dostawach komponentów dla technologii hybrydowych.
Fani Roberta Kubicy wiedzą bardzo dobrze, czym w Formule 1 kończy się zły dobór opon. Ale czy niewielka z pozoru pomyłka jest groźna tylko w sporcie? Nie! W mieście i na autostradzie obowiązują dokładnie te same prawa fizyki co na torze.