Auto Świat Continental: więcej opon do fabryk i na rynek

Continental: więcej opon do fabryk i na rynek

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Dla porównania, realizacja zamówień złożonych przez azjatyckich producentów samochodów, wyniosła w ubiegłym roku 0,7 miliona sztuk opon grupy Continental

Continental: więcej opon do fabryk i na rynek
Continental: więcej opon do fabryk i na rynekŻródło: Auto Świat

Pomimo notowanego obecnie spadku sprzedaży nowych samochodów, rynek wyposażenia oryginalnego nadal pozostaje istotnym aspektem działalności koncernu z Hanoweru, któremu udało się zwiększyć udział w europejskim rynku produktów OEM z 30 proc. w roku 2007 do ponad 32 proc. w roku ubiegłym.

W 2009 roku Continental planuje utrzymać swoją silną pozycję na europejskim rynku OEM. Podczas gdy flagowa marka - Continental, jest popularna na całym świecie zarówno na rynku części oryginalnych, jak i zamienników klasy premium, inne marki opon wchodzące w skład grupy Continental takie jak: Uniroyal, Semperit, Barum, General Tire, Gislaved, Viking, Matador i Mabor spełniają różne wymagania w stosunku do jakości i ceny w różnych regionach świata.

W minionym roku koncern Continental sprzedał łącznie blisko 110 milionów sztuk opon do pojazdów osobowych i lekkich ciężarówek, utrzymując pozycję największego europejskiego producenta opon.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy:OponyContinental
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków