Zderzenie czołowe

Kabina pasażerska pozostała po zderzeniu stabilna. Ochronę klatki piersiowej oznaczono z powodu dużego nacisku jako słabą. Niektóre części deski rozdzielczej oznaczają dla podróżnych na przednich fotelach zwiększone ryzyko obrażeń kolan i kości udowych. Za zderzenie czołowe przyznano więc i10 tylko 10 punktów na 16 możliwych.

Zderzenie boczne

Zysk 15 punktów za zderzenie boczne oznacza o 2 punkty mniej od maksimum. Hyundai i10 nie jest oferowany z poduszkami kurtynowymi, tak więc nie przeprowadzono uderzenia bokiem w słup.

W sumie za ochronę dorosłych pasażerów po doliczeniu jednego punktu za sygnalizację niezapiętych pasów przyznano 26 punktów, co oznacza 4 gwiazdki.

Bezpieczeństwo dzieci

W zakresie ochrony dzieci Hyundai i10 otrzymał maksymalną ilość punktów w zakresie bezpieczeństwa 3-letniego dziecka. Przedni airbag pasażera można wyłączyć przełącznikiem, tak więc możliwe jest zamontowanie fotelika przeciw kierunkowi jazdy. Kierowca nie jest jednak dostatecznie poinformowany o aktualnym stanie poduszki.

Euro NCAP zarzuciło i10, że brakuje zrozumiałej informacji o niebezpieczeństwie związanym z tak zamontowanym fotelikiem przy włączonej poduszce. Również obecność uchwytów ISOFIX i top-tether na dwóch skrajnych siedzeniach tylnej kanapy jest niedostatecznie wyznaczona. Wynik 37 punktów za ochronę dzieci odpowiada czterem gwiazdkom.

Ochrona pieszych

Przedni zderzak pod względem ochrony nóg pieszego oceniono maksymalną ilością punktów. Natomiast ochronę przedniej krawędzi maski silnika uznano za słabą. W sumie w tej kategorii Hyundai i10 otrzymał 21 punktów i trzy gwiazdki.