Zderzenie czołowe

Przedział pasażerski został podczas zderzenia stabilny. Struktura deski rozdzielczej zagraża kolanom i udom kierowcy i pasażera. Samochód o masie 1030 kg zyskał w teście 13 punktów, do maksimum zabrakło trzech punktów.

Zderzenie boczne

Kurtyn powietrznych nie znajdziemy w wyposażeniu podstawowym, dlatego uderzenia bokiem w słup nie przeprowadzono. Standardowe uderzenie w bok Suzuki Splash nie jest dla załogi zasadniczym zagrożeniem. W tej kategorii przyznano maksimum 16 punktów.

Za sygnalizację niezapiętych pasów małe Suzuki otrzymało 1 punkt, a całkowity zysk punktów za ochronę dorosłych pasażerów wynosi 30 punktów i 4 gwiazdki.

Bezpieczeństwo dzieci

Airbag pasażera można wyłączyć i dzięki temu na przednim fotelu pasażera można zamontować fotelik dziecięcy przeciw kierunkowi jazdy. Informacja o aktualnym stanie poduszki nie jest według Euro NCAP zbyt przejrzysta. Na naklejce przestrzegającej przed zamontowaniem fotelika przeciw kierunkowi jazdy, jeśli poduszka powietrzna nie jest wyłączona, informację nie podano we wszystkich językach. Obecność uchwytów ISOFIX nie była dostatecznie wyznaczona.

Za bezpieczeństwo dziecięcych pasażerów przyznano 3 gwiazdki (32 punktów).

Bezpieczeństwo pieszych

Zderzak otrzymał maksymalną ilość punktów za ochronę nóg pieszego, natomiast przednia krawędź maski nie otrzymała ani jednego punktu. Za bezpieczeństwo pieszych przyznano Suzuki Splash niezłe 3 gwiazdki (19 punktów).

Źródło: Euro NCAP