W ostatnim roku Mercedes-Benz zwiększył sprzedaż w USA o 18,1 proc, a BMW o 12,0 proc., a lider rynku japoński Lexus poprawił swoje wyniki tylko o 6,2 proc. Jednak największy wzrost odnotował Rolls-Royce, który sprzedał 512 aut (+57,1 proc.) i Maserati – 1897 aut (+48,8 proc.). Honoru amerykańskich gospodarzy dzielnie broni Cadillac, który sprzedał 146 925 samochodów i odnotował 34,78 proc. wzrost wyników.

Wyniki 2010 roku wciąż nie sięgają jeszcze rezultatom przed kryzysem, gdy dla przykładu w 2007 roku Lexus sprzedał 329 tys. egz., BMW 293 tys., a Mercedes-Benz 253 tys.

Szesnasty w tym zestawieniu Maybach sprzedał tylko 63 samochody w tym kraju i jest to o 3 mniej niż w 2009 roku. Wciąż to auto nie robi spodziewanej przez producenta furory.

Poz. Marka sprzedaż 2010 sprzedaż 2009 zmiana
1. Lexus 229.329 215.975 +6,18 %
2. Mercedes-Benz 225.007 190.604 +18,05 %
3. BMW 220.113 196.502 +12,02 %
4. Cadillac 146.925 109.092 +34,68 %
5. Acura 133.606 105.723 +26,37 %
6. Infiniti 103.411 81.089 +27,53 %
7. Audi 101.629 82.716 +22,86 %
8. Lincoln 85.828 82.847 +3,60 %
9. Land Rover 31.864 26.306 +21,13 %
10. Porsche 25.320 19.696 +28,55 %
11. Jaguar 13.340 11.955 +11,59 %
12. Maserati 1.897 1.275 +48,8 %
13. Ferrari 1.547 1.374 +12,6 %
14. Bentley 1.430 1.367 +4,6 %
15. Rolls-Royce 512 326 +57,1 %
16. Maybach 63 66 -4,5 %