W ostatnim roku Mercedes-Benz zwiększył sprzedaż w USA o 18,1 proc, a BMW o 12,0 proc., a lider rynku japoński Lexus poprawił swoje wyniki tylko o 6,2 proc. Jednak największy wzrost odnotował Rolls-Royce, który sprzedał 512 aut (+57,1 proc.) i Maserati – 1897 aut (+48,8 proc.). Honoru amerykańskich gospodarzy dzielnie broni Cadillac, który sprzedał 146 925 samochodów i odnotował 34,78 proc. wzrost wyników.
Wyniki 2010 roku wciąż nie sięgają jeszcze rezultatom przed kryzysem, gdy dla przykładu w 2007 roku Lexus sprzedał 329 tys. egz., BMW 293 tys., a Mercedes-Benz 253 tys.
Szesnasty w tym zestawieniu Maybach sprzedał tylko 63 samochody w tym kraju i jest to o 3 mniej niż w 2009 roku. Wciąż to auto nie robi spodziewanej przez producenta furory.
Poz. | Marka | sprzedaż 2010 | sprzedaż 2009 | zmiana |
1. | Lexus | 229.329 | 215.975 | +6,18 % |
2. | Mercedes-Benz | 225.007 | 190.604 | +18,05 % |
3. | BMW | 220.113 | 196.502 | +12,02 % |
4. | Cadillac | 146.925 | 109.092 | +34,68 % |
5. | Acura | 133.606 | 105.723 | +26,37 % |
6. | Infiniti | 103.411 | 81.089 | +27,53 % |
7. | Audi | 101.629 | 82.716 | +22,86 % |
8. | Lincoln | 85.828 | 82.847 | +3,60 % |
9. | Land Rover | 31.864 | 26.306 | +21,13 % |
10. | Porsche | 25.320 | 19.696 | +28,55 % |
11. | Jaguar | 13.340 | 11.955 | +11,59 % |
12. | Maserati | 1.897 | 1.275 | +48,8 % |
13. | Ferrari | 1.547 | 1.374 | +12,6 % |
14. | Bentley | 1.430 | 1.367 | +4,6 % |
15. | Rolls-Royce | 512 | 326 | +57,1 % |
16. | Maybach | 63 | 66 | -4,5 % |