Nasza strategia w odniesieniu do rynku zakłada stopniowy wzrost sprzedaży w 2005 roku, a co za tym idzie - lepsze wyniki marki Hyundai. Koncentrujemy się przede wszystkim na utrzymaniu najwyższej jakości aut dostępnych za rozsądną cenę. Docenili to amerykańscy konsumenci, przyznając marce Hyundai wysokie noty, co pozwoliło zająć nam drugie miejsce, zaraz za Lexusem, w badaniu Total Value Index firmy Strategic Vision. Ponadto na wiosnę wprowadzimy dwa modele: nową Sonatę (klasa wyższa) oraz Tucsona (klasa SUV), na które klienci czekają z niecierpliwością.
Marcin Okrój - dyrektor sprzedaży i marketingu Hyundai Motor Poland
Skorzystali także nasi klienci, ponieważ nasze samochody są teraz jeszcze bardziej dostępne. Chcielibyśmy, aby polskie władze, podejmując w przyszłości jakiekolwiek decyzje związane z rynkiem motoryzacyjnym, rozważały przede wszystkim długoterminowe efekty zastosowanych rozwiązań.
Auto Świat
Marcin Okrój - dyrektor sprzedaży i marketingu Hyundai Motor Poland