Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Do napędu przewidziano dwie jednostki napędowe. Czterocylindrowy silnik benzynowy 2.4 MultiAir2 o mocy 184 KM i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm oraz sześciocylindrowy 3.6 Pentastar o mocy 295 KM i maksymalnym momencie obrotowym 355 Nm.
Standardem będzie dziewięciostopniowy automat ZF, znany już z Jeepa Cherokee.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Do napędu przewidziano dwie jednostki napędowe. Sześciocylindrowy 3.6 Pentastar o mocy 295 KM i maksymalnym momencie obrotowym 355 Nm.
Do napędu przewidziano dwie jednostki napędowe. Czterocylindrowy silnik benzynowy 2.4 MultiAir2 o mocy 184 KM i maksymalnym momencie obrotowym 235 Nm
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.
Nowa generacja Chryslera 200 powstała na platformie CUSW, która pochodzi od samochodu Alfa Romeo Giulietta. Nowość zastąpi na rynku model z 2010 roku o tej samej nazwie, który był jedynie faceliftingiem ostatniej generacji Chryslera Sebring (2006-2010) i wykorzystywał technologie wynikające ze współpracy z Mitsubishi.