Logo
Opel Insignia po liftingu

Opel Insignia po liftingu

Na wrześniowy salon samochodowy we Frankfurcie Opel zapowiedział światową premierę zmodernizowanej Insignii. Już teraz prezentujemy oficjalne zdjęcia flagowego Opla po liftingu

Opel Insignia po liftingu
Zobacz galerię (13)
Auto Świat
Opel Insignia po liftingu

Wizualizacje, które publikowaliśmy wcześniej, okazały się niemal bezbłędne. Zmodernizowana Insignia prezentuje się dostojniej. Auto otrzymało szerszą i niżej umieszczoną osłonę chłodnicy, przestylizowane przednie i tylne światła oraz zderzaki.

We wnętrzu pojazdu skupiono się przede wszystkim na desce rozdzielczej, która nie ma już aż tylu przycisków. W centralnym punkcie znajduje się system informacyjno-rozrywkowy nowej generacji z większym, 8-calowym ekranem dotykowym (obsługa możliwa jest również za pomocą touchpada) oraz przeprojektowany panel klimatyzacji. Teraz obsługa ma być bardziej intuicyjna.

Inżynierowie zajęli się też zawieszeniem, które ma pracować ciszej i zapewniać wyższy komfort jazdy. W gamie jednostek napędowych debiutuje motor 1.6 SIDI. Turbodoładowany benzyniak generuje 170 KM mocy i 260 Nm momentu obrotowego. To nie jedyna nowość, drugą jest dwulitrowa jednostka SIDI turbo o mocy 250 KM, która występuje również z napędem na cztery koła.

Nowy Opel Insignia kosztuje w Niemczech od 24 325 euro. Tyle trzeba zapłacić za wersję czterodrzwiową ze 140-konnym silnikiem benzynowym 1.4 Turbo.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji