W ubiegłym roku Opel sprzedał w Polsce 24 888 samochodów osobowych, co w porównaniu z rokiem 2009 (rejestracja wyniosła wówczas 21183 sztuki) daje wzrost o 17,49 proc. Tym samym niemiecka marka zwiększyła swój udział w polskim rynku do 7,9%.

7 dni, 7 testów: 5000 kilometrów Oplem AstrąNajwiększą popularnością cieszą się modele z rodziny Astry, których sprzedano 11 579 sztuk, czyli dwukrotnie więcej niż rok wcześniej. Na drugim miejscu w rankingu Opla jest flagowa Insignia. Model ten we wszystkich wersjach nadwoziowych znalazł 5 863 nabywców.

„Dzięki zespołowej pracy naszych pracowników oraz partnerów handlowych udało nam się uzyskać nie tylko wzrosty w stosunku do roku poprzedniego, ale w wielu obszarach rekordowe wyniki w historii działalności w Polsce. Premiery takie jak nowa Astra Sports Tourer, Opel Corsa, system Start/Stop, odnowiona Antara czy nowe Vivaro, pozwalają optymistycznie patrzeć w przyszłość wierząc, że rok 2011 będzie dla nas jeszcze bardziej udany” - powiedział Peter Fahrni, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej GM Poland.

Opel Insignia kontra Honda Accord, VW Passat, Ford Mondeo i Citroen C5Do końca 2010 roku zakład General Motors Manufacturing Poland w Gliwicach wyprodukował ponad 158 700 samochodów, z czego ponad 95% trafiło na eksport (96 500 w 2009 roku). W listopadzie 2011 roku ma się tam rozpocząć wytwarzanie Astry w wersji trzydrzwiowej.