Były to modele De Luxe Fleetline i De Luxe Styleline. Budowano je z różnymi silnikami, stąd często pojawiające się typy, jak np. 1552, 1524, 2124, 2134 itp. W liczbach tych zakodowana była pojemność w calach sześciennych. Różne były także nadwozia: sedan, kabriolet, coupé, station wagon nazywane też fisher body. Z niewielkimi zmianami samochody te produkowano do 1953 roku, kiedy po kolejnych modyfikacjach nadwozia seria De Luxe 210 budowana była już pod nazwą Bel Air. Prezentowany egzemplarz z 1952 roku z sześcioosobowym nadwoziem montowany był w Belgii, w Antwerpii. Auto napędzane było sześciocylindrowym, rzędowym, górnozaworowym silnikiem o pojemności 3800 ccm. Jednostka napędowa wykonana była z żeliwa. Miała moc 106 KM i pozwalała osiągnąć prędkość maksymalną 130 km/h.
Chevrolet De Luxe Styleline Seria 210 1952 USA
W 1949 roku firma Chevrolet definitywnie zerwała z "powojenną stylistyką" tak naprawdę końca lat 30. W tymże właśnie roku powstały dwa zupełnie nowe samochody niewiele różniące się od siebie, za to zdecydowanie odbiegające stylistyką od swych poprzedników.