Zmieniono kształt reflektorów na bardziej opływowe, pochylono atrapę wlotu powietrza, zmieniono także błotniki. Modele z nowymi nadwoziami dostały oznaczenie "NH" - od Nouvel Habillage, co można tłumaczyć jako "nowe ubranko". Niezależnie od oficjalnie wprowadzonych zmian firmy karoseryjne budowały nadwozia Citroenów według własnych projektów. Jednym z nich jest prezentowany sportowy model przeznaczony na rynek brytyjski, stąd charakterystyczne wcięcie drzwi. Samochód napędzany był 4-cylindrowym, rzędowym, dolnozaworowym silnikiem o pojemności 1767 ccm i mocy 36 KM. Napęd przenoszony był przez trzystopniową skrzynię biegów na tylne koła. Prędkość maksymalna dochodziła do 110 km/h.
Citroen 10 CV Ranelagh 1934 Francja
Rok 1934 był przełomowy dla Citroena. Równolegle z wprowadzeniem na rynek nowego modelu Traction Avant Citroen wprowadził zmiany stylistyczne w nadwoziach produkowanych do tej pory modeli.