Auto Świat Porady Eksploatacja Co się psuje w nowych autach? Czy przejadą bezawaryjnie 100 tys. km

Co się psuje w nowych autach? Czy przejadą bezawaryjnie 100 tys. km

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki

Czego się bać, kupując 2-, 3-letnie auto? Jakie są najbardziej awaryjne i najdroższe w serwisowaniu elementy współczesnych aut? Dlaczego niektóre auta warto kupić wyłącznie jako nowe w salonie i najlepiej sprzedać po 3 latach i 100 tys. km przebiegu!

Co się psuje w nowych autach? Czy przejadą bezawaryjnie 100 tys. km
Zobacz galerię (9)
Auto Świat
Co się psuje w nowych autach? Czy przejadą bezawaryjnie 100 tys. km

Pomału wracamy do sytuacji sprzed wielu lat, gdy 100 tys. km dla samochodu było poważnym przebiegiem i trzeba było się spodziewać dużych kosztów napraw. Tyle że dziś nie mówimy o Polonezach, które po kilku latach pomimo oszczędnej eksploatacji były zwyczajnie zużyte. Dziś mamy do czynienia z supernowoczesnymi, szybkimi i ekologicznymi samochodami, które pomimo sporego przebiegu zachowują ogólnie niezłą kondycję.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: