Ford GT w świecie samochodów supersportowych jest tradycyjną ikoną. W sumie sprzedano ok. 4000 egzemplarzy auta, ale do Europy trafiło ich zaledwie 101. Dla właścicieli Forda GT niemiecki tuner GeigerCars przygotował zestaw modyfikacji, który zwiększy moc silnika o kolejnych 29 procetn.

Przed tylną osią Forda GT zamontowano widlastą ósemkę o pojemności 5,4 l wspomaganą sprężarką mechaniczną. W wersji seryjnej auto dysponuje mocą 404 kW (550 KM). U GeigerCars auto poddano radykalnej kuracji wzmacniającej. Tuner wymienił sprężarkę mechaniczną, która zwiększa ciśnienie doładowania z 0,8 do 1,25 barów, optymalizacji poddano kolektor dolotowy, zmieniono filtr powietrza, przebudowano układ wydechowy, zmodyfikowano układ chłodzenia, przeprogramowano jednostkę sterującą i przeprowadzono kilka dalszych drobniejszych zmian.

W wyniku uzyskano moc 523 kW (711 KM) i maksymalny moment obrotowy 837 Nm. Zwiększona siła napędowa skróciła czas przyśpieszenia od 0 do 100 km/h do 3,5 s, a prędkość maksymalna wynosi teraz 340 km/h.

Konstruktorzy nie zapomnieli oczywiście o odpowiednim zestrojeniu zawieszenia, a w nadkolach pojawiły się nowe obręcze z oponami w rozmiarze 245/35 ZR 20 z przodu i 325/30 ZR 21 z tyłu. Za dużymi kołami ukrywają się większe hamulce.