Była to ośmiocylindrowa jednostka napędowa w układzie widlastym. Pojemność silnika wynosiła 4719 ccm, a moc 330 KM. W każdej głowicy umieszczony był wałek rozrządu. Prędkość maksymalna auta dochodziła do 280 km/h, a więc był to jeden z najszybszych produkowanych wówczas "cywilnych" pojazdów na świecie. Uznano go nawet za najszybszy samochód swojej ery. W 1969 r. do produkcji wszedł model Ghibi z nadwoziem spyder. W 1970 roku przeprowadzono modernizację auta i montowany do tej pory silnik zastąpiono jeszcze potężniejszą jednostką napędową V8 o pojemności 4930 ccm. Samochód był drogi i produkowano go w niewielkich ilościach. W sumie z fabryki wyjechało na ulice 149 egzemplarzy coupé i 125 spyderów.
Maserati Ghibi 1966 Włochy
Model Ghibi z nadwoziem typu cou-pé zaprojektowanym przez firmę Ghia produkowano w latach 1966-73. Do napędu wykorzystano silnik z modelu Mexico.
Auto Świat
Maserati Ghibi 1966 Włochy