Niestety, nowe auto proponujące wiele unikalnych rozwiązań nie przyjęło się na rynku. Wobec tego w rok później pojawił się model 150 Sport Limusine z sześciocylindrowym silnikiem, który jeszcze bardziej niż w modelu 130 wysunął się przed oś tylną, wchodząc w przestrzeń kabiny kierowcy. Był on specjalnie przygotowany na bardzo popularny rajd 2000 km przez Niemcy. W tym samym roku na tym samym podwoziu powstał model 150 Sport Roadster z czterocylindrowym, rzędowym slinikiem o pojemności 1498 ccm i mocy 55 KM, który pozwalał osiągnąć prędkość 140 km/h. W 1936 roku zakończono produkcję samochodów 130H i 150H. W tym też roku do produkcji wszedł kolejny model z silnikiem umieszczonym z tyłu - 170H. Był on równolegle budowany z przedniosilnikowym modelem 170V. W latach 1934-199 zbudowano łącznie 5805 sztuk modeli H.
Mercedes 150 Sport Roadster 1935 Niemcy
O Mercedesie z silnikiem umieszczonym z tyłu pisałem już prezentując model 130H. Przypomnę tylko, że powstał on w 1934 roku i był nadzwyczaj nowatorską, jak na swoje czasy, konstrukcją autorstwa inżyniera Hansa Nibela.