, a na suchej o 3 proc. Różnice w budowie tych opon są widoczne na pierwszy rzut oka: starszy Bravuris był tylko kierunkowy, nowy jest asymetryczny. Na razienowe opony będą oferowane w 16 rozmiarach - od 16 do 20 cali, mających profil od 55 do 35 - czyli pasujących głównie do samochodów dużych, sportowych i po dużym tuningu.Szczęśliwy, kto kupił PirelliNie tylko w Polsce mijająca zima należała do najcieplejszych w historii. Również u naszych zachodnich sąsiadów brak mrozów zaskoczył nie tylko drogowców, ale również firmy oponiarskie. Dlaczego? Na niemieckim rynku Pirelli oferowało od czterech lat specyficzną promocję, mającą przekonać kierowców do kupowania opon zimowych. Miała ona formę zakładu polegającego na tym, że jeżeli opony zimowe okażą się właściwie zbędne, bo przez co najmniej 67 lub 77 dni zimy (w zależności od regionu Niemiec) temperatura będzie wyższa niż 7°C,Pirelli zwróci swoim klientom co najmniej połowę ceny, którą za nie zapłacili. Jak do tej pory, mimo ocieplenia klimatu, zawsze zwycięzcą zakładu okazywał się koncern oponiarski. Ale nie w tym roku! Pirelli nie poinformowało jeszcze, ilu klientów może liczyć na zwrot kosztów ogumienia. Można jednak zakładać, że dodatkowe koszty tej promocji można liczyć w milionach euro. Mimo to w przyszłym roku akcja ma być kontynuowana. Ciekawe, czy Pirelli odważy się wprowadzić podobną ofertę również w Polsce?