Obsidian SG-One Mustang otrzymał widlasty 8-cylindrowy silnik o pojemności 6,4 l z dwoma sprężarkami mechanicznymi Rotrex i chłodnicą stłoczonego powietrza. Po zestrojeniu wszystkich komponentów, włącznie z kolektorem dolotowym i układem wydechowym, jednostka oferuje 588 kW (800 KM), a na specjalne żądanie można podrasować silnik do ponad 1000 koni.
Maksymalny moment obrotowy wynosi 1020 Nm, a cały samochód waży zaledwie 1360 kg. Masywna siła napędowa przenoszona jest na tylne koła w rozmiarze 20 cali (z przodu zamontowano 18-calowe koła) za pośrednictwem 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów, ale za dopłatą można otrzymać przekładnię sekwencyjną z manetkami przy kierownicy. Tak uzbrojony Mustang przyśpiesza do setki poniżej czterech sekund.
Tuner nie zapomniał oczywiście o odpowiednim dostrojeniu układu hamulcowego, tak więc wszystkie koła osadzono komponentami firmy Brembo - wentylowanymi i wierconymi tarczami w rozmiarze 356 mm i 4-tłoczkowymi zaciskami.
Samochód wyjątkowy jest również we wnętrzu, gdzie znajdziemy elitarny zestaw audio z systemem Dolby 5.1 o mocy 3000 wattów, odtwarzacz z twardym dyskiem o pojemności 60 GB, który pojmie niezliczoną ilość "em-pe-trójek", DVD czy złącze iPod. Na wyświetlaczu LCD można odtwarzać filmy bądź mapy z nawigacji satelitarnej. Na tym jednak nie koniec, tuner podatny jest na jakiekolwiek żądania klienta, przede wszystkim pod względem wyboru foteli (polecane są Fotele kubełkowe Recaro z wielopunktowymi pasami bezpieczeństwa), koloru i materiałów tapicerki czy paneli wykończeniowych.
Na razie Obsidian SG-One Mustang istnieje w jedynym egzemplarzu, który powstał na zamówienie zamożnego klienta, jednak tuner gotowy jest zbudować kolejny samochód, jeśli tylko znajdzie się osoba chętna zapłacić ok. 1,3 mln dolarów.
.