Po wyprodukowaniu zaledwie 302 sztuk tych pojazdów zdecydowano się na zmianę jednostki napędowej na dającą lepsze osiągi, mocniejszą, czterocylindrową, czterosuwową, o pojemności 2896 ccm, którą wykorzystywano aż do 1914 roku. W 1915 roku wprowadzono dwa nowe silniki sześciocylindrowe o pojemności 3771 ccm oraz 4967 ccm. W 1927 roku montowano już ośmiocylindrowego potwora Lycoming i trzy rodzaje sześciocylindrowych Continentali o pojemnościach 3128 ccm, 3666 ccm i 4740 ccm. W 1921 roku samochody Paige zyskały sobie przydomek "Najpiękniejszych samochodów Ameryki". Pod takim też hasłem reklamowano je w naszym kraju, gdzie ich sprzedażą zajmowało się "jeneralne przedstawicielstwo na Polskę i Wolne Miasto Gdańsk Fred J. Greenwood. Łódź, ulica Sienkiewicza 78". W 1928 roku trzej bracia Graham przejęli kontrolę nad firmą i stworzyli nową markę: Graham-Paige. Pod takim szyldem działała ona aż do 1945 roku, kiedy to została w całości wchłonięta przez spółkę Kaiser-Frazer.
Paige 1927 USA
Amerykańska firma samochodowa Paige działała w Detroit w latach 1908-27. Pierwsze auta z jej znakiem wyposażane były w 27-konne, trzycylindrowe, dwusuwowe silniki o pojemności 2172 ccm.