Części przeznaczono przede wszystkim dla modeli IS 250 i 350, jednak specjalnie dla topowego IS F (311 kW/423 KM) przygotowano karbonowo-ceramiczne hamulce o średnicy 380 mm z przodu (+ 6-tłoczkowe zaciski) i 355 mm z tyłu (+ 4-tłoczkowe zaciski). Spadek masy nieresorowanej i eliminację fadingu doceni niejeden amator jazdy na torze.
Dla słabszych modeli w katalogu F-Sport znajdziemy 19-calowe koła z oponami 225/35 R 19 i 255/35 R 19, większe hamulce z wyczynowymi klockami (355 mm i 6-tłoczkowe zaciski z przodu oraz 345 mm i 4-tłoczkowe zaciski z tyłu), nowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej zakończony dwiema końcówkami po obu stronach zderzaka.
Lexus oferuje także sportowe amortyzatory Bilstein i sztywniejsze sprężyny, które zmniejszają prześwit o 25 mm. Zestaw dopełniają mocniejsze stabilizatory przednie i tylne, które obniżają przechyły nadwozia na zakrętach. W celu uzyskania agresywniejszego charakteru jazdy można także wzmocnić kluczowe komponenty tylnej osi. Do nowych elementów mechanicznych można zaliczyć wydajniejsze sprzęgło, które może przenosić o 15 procent większy moment obrotowy oraz skrócony drążek zmiany biegów F-Sport Quick Shifter.
Pod maską można przeprowadzić tylko dwie zmiany – zamiast plastikowej obudowy silnika zamontować karbonową (tylko dla modelu IS 350), a kolektor dolotowy wyposażyć w nowy sportowy filtr powietrza.
Karoserię można dopełnić nakładkami pod zderzaki, wyprofilowanymi listwami progowymi i niewielką listwą dociskową na klapie bagażnika. Pakiet F-Sport u dealerów marki pojawi się w marcu 2008, na razie nie wiadomo, czy akcesoria dostępne będą także w Polsce.