Ostatnią kreacją firmy jest Mallett Pitbull Edition V8 Soltice. Na pierwszy rzut oka widać, że chodzi o zmodyfikowany 2-miejscowy roadster marki Pontiac, jednak pod maską zaszły radykalne zmiany.
Seryjny Pontiac Soltice wyposażony jest w 4-cylindrowy silnik o pojemności 2,4 l, który w wersji wolnossącej oferuje 132 kW (177 KM) przy 6600 obr./min i 224 Nm przy 4800 obr./min. Ewentualnie auto może być napędzane 2-litrowym silnikiem z turbosprężarką, produkującym 194 kW (260 KM) przy 5300 obr./min i 351 Nm w zakresie 2500 aż 5250 obr./min. Oba silniki przekazują siłę napędową na tylną oś za pośrednictwem standardowej 5-stopniowej skrzyni biegów lub opcjonalnego 5-biegowego automatu.
Jednak dla Mallett Cars takie osiągi były za mało, tak więc zrealizowali swoją wizję mocnego Soltice’a. Pod maską małego roadstera jest dosyć miejsca, żeby zamontować tam 8-cylindrowy silnik GM LS2, czyli 6-litrową jednostkę z Corvette o mocy 294 kW (400 KM) przy 6000 obr./min i momencie obrotowym 542 Nm przy 4400 obr./min.
To jednak nie koniec modyfikacji, gdyż tuner przygotował także zestawy podwyższające moc silnika - do 368 kW (500 KM) w wersji wolnossącej oraz 442 kW (600 KM) po zamontowaniu doładowania. Przy takich osiągach potrzeba było odpowiednio usztywnić nadwozie, wymienić sprężyny i amortyzatory oraz wzmocnić hamulce.
Karoseria Pontiaca Soltice została poszerzona o 4 cale z przodu (10,16 cm) i 5 cali z tyłu (12,7 cm). Cały zestaw do przebudowania nadwozia składa się z sześciu głównych elementów wykonanych z laminatów szklanych, a opcjonalnie z karbonu.
Mallett Pitbull Edition V8 Solstice zadebiutuje podczas targów SEMA 2007, która odbędzie się w dniach od 30 października do 2 listopadu 2007.