Dokładnie w styczniu 1953 roku General Motors zorganizował pierwsza edycję swojej wystawy Motorama w hotelu Waldorf-Aastoria w Nowym Jorku. Wówczas premierę miało kilka modeli seryjnych i konceptów. Wśród nich była trójka samochodów z jednakowymi przodami nadwozia, ale różniącymi się dachem i tyłem.
Pierwszym konceptem Nomada był model Corvette z trzydrzwiowym nadwoziem kombi, ale w seryjnym wydaniu był to chevrolet Bel Air, jego dach i linie boczne okiem miały identyczne kształty jak w koncepcie.
Spółka Superior Glass Works zajmuje się produkcją elementów nadwozia klasycznych Chevroletów z lat 1931 aż do 1955. Najczęściej stosowanym materiałem jest laminat i karbon. W ofercie jest 14 rodzajów nadwozia nadających się do budowy street roda i 11 do dragsterów.
Najnowszym dziełem firmy Superior Glass Works jest replika konceptu Nomad z Motoramy. Pod nazwą Superior 54 Sport Wagon powstanie 25 półproduktów z karoserią i podwoziem. Ramę, do której będzie przymocowana karoseria i pozostałe komponenty doda firma Art Morisson Enterprises. Przednie i tylne zawieszenia pochodzą z Corvette C5.
Nabywca zadecyduje jaka chce mieć jednostkę napędową oraz jak chce wykończyć wnętrze. Pakiet zawierający oszkloną karoserię na ramie z zawieszeniem, sterowaniem i przekładnią z Corvette C5 kosztuje 125 tys. dolarów.