Na mecie Rajdu Australii 2016 podwójnym zwycięstwem zakończyła się czteroletnia epoka Volkswagena.
Kryzys Volkswagena wciąż ma wpływ na kolejne niespodziewane decyzje. Na posiedzeniu zarządu podjęto decyzję o wycofaniu zespołu z mistrzostw WRC
Zwycięstwo francuskiej załogi zapewniło Volkswagenowi czwarty z rzędu tytuł w klasyfikacji producentów. Sebastien Ogier i Julien Ingrassia prowadzili od startu do mety.
Przed Rajdem Wielkiej Brytanii Volkswagen ma wielkie plany. Na przedostatniej rundzie Rajdowych Mistrzostw Świata FIA (WRC) sezonu 2016 fabryczny zespół z Wolfsburga może zdobyć po raz czwarty z rzędu tytuł mistrza świata w klasyfikacji producentów.
Po raz czwarty w historii Sebastien Ogier i Julien Ingrassia okazali się najlepszą załogą rajdową w sezonie.
Podobnie jak w ubiegłym roku, także na zakończenie sezonu 2016 Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran odebrali prestiżowe statuetki za wywalczony tytuł Rajdowych Mistrzów Europy.
Znamy już skład zespołu fabrycznego, który w 2017 r. zamierza walczyć o najwyższe trofea w Mistrzostwach Świata.
Kilka dni po prezentacji koncepcyjnego modelu Citroën C3 WRC podczas salonu motoryzacyjnego w Paryżu Citroën Racing ogłosił skład załóg, które w jego barwach będą rywalizować przez dwa najbliższe sezony w Rajdowych Mistrzostwach Świata (WRC FIA).
Niemiecki mistrz świata przygotowuje nowy model rajdówki na 2017 rok. Wszystko wskazuje na to, iż Polo GTi zastąpi dotychczasowe Polo R WRC.
Broniący tytułu Sebastien Ogier (VW Polo WRC) wygrał 10. rundę samochodowych mistrzostw świata.
Rajd Polski nie znalazł się w proponowanym na 2017 r. kalendarzu Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata.
Francuska marka powraca do WRC. Podczas salonu w Paryżu zaprezentowany zostanie nowy samochód rajdowy, który zadebiutuje w Monte Carlo.
Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran zdobywają Rajdowe Mistrzostwo Europy i po raz drugi z rzędu potwierdzają swoje niekwestionowane możliwości.
Już w najbliższy weekend oczy wszystkich fanów sportów motorowych skupione będą na łotewskiej rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy (16-18 września 2016 r.).
Stanisław Postawka na Porsche 911 zwyciężył w piątej edycji Rajdu Polski Historycznego.
Na trasie Termac Masters, organizowanego przez Rally Masters, w wyniku tragicznego w skutkach wypadku, zginął zawodnik.
Polscy mistrzowie europy stracili świetne trzecie miejsce w Rajdzie Barum z powodu usterki silnika. Załoga nie ukończyła pierwszego etapu 8. rundy FIA ERC.
Trzy punkty od mistrzostwa – Kajetanowicz i Baran przed szansą obrony tytułu już na dwie rundy przed końcem mistrzostw. Polska załoga gotowa do startu w Rajdzie Barum.
Kilkadziesiąt zabytkowych pojazdów pojawi się na trasie 5. Rajdu Polski Historycznego w Krakowie i okolicach (1-4 września 2016).
Mistrzowie świata zwycięstwem uczcili 50-lecie istnienia Volkswagen Motorsport. Na podium znalazły się także dwie załogi Hyundaia.