Wprowadzając w 2004 roku na rynek wiele nowych modeli (nowe A6, nowe wersje A4, A3 Sportback) koncern Audi osiągnął kolejny rekord wielkości sprzedaży. Na całym świecie klienci odebrali 779 441 samochodów, co oznacza wzrost o 1,2%. Dzięki temu, nieprzerwanie od jedenastu lat, każdy rok pod względem sprzedaży jest dla Audi lepszy od poprzedniego.

Ralph Weyler, Członek Zarządu ds. Marketingu komentuje to następująco: "W ciągu ostatnich miesięcy zaprezentowaliśmy nowe modele samochodów z ważniejszych serii. Dzięki temu możemy oferować klientom najnowsze auta w segmencie Premium. Dlatego też w roku 2005 spodziewamy się nowego rekordu sprzedaży." Wzrost wielkości sprzedaży ma zostać osiągnięty między innymi poprzez zdobycie nowych rynków, na przykład rynku indyjskiego, gdzie na początku marca otwarte zostaną dwie pierwsze firmy sprzedające Audi w Indiach.

Na 21 rynkach zbytu (z około 50 największych) sprzedaż osiągnęła najwyższy w historii poziom. Do rynków, których chłonność wzrosła najbardziej, należy Europa Wschodnia (+19,3%), Afryka (+17,2%) i Bliski Wschód (+58,5%). W Europie Zachodniej zanotowano wzrost sprzedaży o 2,1% do 559 428 sztuk. Z tego na Niemcy przypadły 235 092 samochody (-1,1%).

Do pojedynczych rynków z najlepiej rozwijającym się zbytem należy Wielka Brytania, gdzie liczba sprzedanych samochodów w ciągu siedmiu lat uległa podwojeniu. Tylko w 2004 roku wzrost wyniósł 11,15 do 77 882 sztuk. Także w Hiszpanii (+6,4%; 43 764 auta) i w Belgii (+11,9%; 21 509 samochodów) zanotowano ponadprzeciętny wzrost wielkości sprzedaży.

Dla niemieckiego producenta należącego do grupy VW, największym rynkiem eksportowym jest nadal USA - 77 917 aut (-9,8%). Rekordową wielkość osiągnęła sprzedaż w Chinach (64 018 sztuk; +0,8%) oraz w Japonii (13 751 sztuk; +4,7%).

Jeżeli chodzi o poszczególne modele, najwyraźniejszy wzrost sprzedaży odnotowało Audi A3 - 179 963 sprzedane samochody, czyli +18,8 procent, następnie Audi A8 - 22 775 sztuk (+16,1 procent) oraz Audi A6 - 189,049 sztuk, tzn. o 6,9 procent więcej, niż w poprzednim roku. Najpopularniejszymi modelami są Audi A4 Limousine i Avant, których sprzedano 310 458 sztuk (-5,6%).

Audi zanotowało także w Polsce najlepszy wynik w swojej historii. Sprzedając 2 907 samochodów zajęło pozycję lidera w segmencie premium. Jednocześnie wzrost sprzedaży o blisko 14% jest najlepszym rezultatem w tej grupie. Audi nieprzerwanie od 1995 roku zwiększa liczbę samochodów dostarczanych klientom.