To typowo amerykański samochód sportowy z tylnym napędem i dlatego producent zamierza przede wszystkim skoncentrować się na rodzimym rynku. Najnowszy Viper napędzany jest dziesięciocylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 8.4 l o mocy 649 KM i maksymalnym momencie obrotowym 813 Nm.

Chociaż najnowszy SRT Viper jest już gotowy w wersji produkcyjnej, to jednak Chrysler postanowił o dwa miesiące opóźnić jego produkcję, by doprowadzić auto do perfekcji i zapewnić spokój jego przyszłym nabywcom. W ten sposób uda się jeszcze wyeliminować najmniejsze błędy tzw. wieku dziecięcego.

Trudno w tym momencie przewidzieć, czy nowy SRT Viper trafi na rynki europejskie w 2014 roku. Zapewne z dużą uwagą szefowie Chryslera będą obserwować ewentualne sukcesy najnowszego wcielenia Chevroleta Corvette C7 Stingray, który już w tym roku trafi na wybrane rynki europejskie.