Za to pod maską zmiany są, jak na Subaru, rewolucyjne. W tegorocznym modelu debiutuje nowy silnik. Poprzednik, z licznymi modyfikacjami, stosowany był przez 21 lat. Nowa jednostka ma niemal identyczną pojemność i moc, ale zapewnia nieco lepsze osiągi oraz – jak deklaruje producent –mniejsze o 10 proc. zużycie paliwa, a co za tym idzie, również niższą emisję spalin. Zmodyfikowano też zawieszenie, dzięki czemu Forester prowadzi się teraz pewniej niż dotychczas.
Silnik, mimo nowej konstrukcji zachował charakterystyczne dla boksera brzmienie. Nie zmienił się układ przeniesienia napędu – to dobrze, bo pod tym względem crossover Subaru zawsze należał do czołówki w swojej klasie.
Forester radzi sobie doskonale z dziurawymi i nieodśnieżonymi drogami. Cenę samochodu z roku modelowego 2011 z silnikiem 2.0 poznamy za kilka tygodni.
Galeria zdjęć
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską
W wersji XS wprowadzono nowe zegary i zmieniono panel klimatyzacji. W odmianie podstawowej większość elementów wygląda tak jak dotychczas
Za to pod maską zmiany są, jak na Subaru, rewolucyjne. W tegorocznym modelu debiutuje nowy silnik.
Odróżnienie najnowszego modelu od wersji sprzed liftingu nie jest łatwe. To dobra wiadomość dla tych, którzy już jeżdżą Foresterem.
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską
Subaru Forester najwięcej zmian znajdziemy pod maską