Deska rozdzielcza o tradycyjnych liniach jest ergonomiczna i w klasyczny sposób elegancka. Zastosowane materiały i kolorystyka nie dają przy tym żadnych podstaw do narzekań, które do niedawna towarzyszyły każdemu opisowi auta z Korei.
Pod względem przestronności wnętrza Getz nie może równać się z takimi konstrukcjami, jak Fiat Grande Punto, ale jak na samochód segmentu Bjest ona zadowalająca.
Szczególnie jadący z przodu nie mają większych powodów do narzekania, z tyłu za mało jest przede wszystkim miejsca na nogi.
Szkoda, że kierownicę można regulować tylko w pionie
Bagażnik ma 254 l pojemności, po złożeniu kanapy rośnie ona do 997 l. Tylna kanapa składa się przy tym bardzo łatwo - jednym ruchem opuszczamy oparcie, a drugim złożoną w ten sposób kanapę opieramy o przednie fotele.
Najsłabszy punkt auta to silnik 1.1, który wprawdzie wystarczy z powodzeniem do codziennego poruszania się po mieście, ale na trasach pozamiejskich jest już denerwująco powolny.
Kto chce mieć nie tylko auto miejskie, powinien kupić wersję z dynamicznym motorem 1.4 lub turbodieslem 1.5 CRDi. Do pracy skrzyni biegów nie można mieć zastrzeżeń.
Zawieszenie nie lubi poprzecznych nierówności, ale zachowuje się poprawnie. W wersji Premium cena jest dość wysoka, ale wyposażenie obejmuje m.in. 4 airbagi, ABS, elektrycznie sterowane szyby i lusterka oraz zamek centralny. Dokupić można m.in. klimatyzację.