Suzuki SX4 S-Cross jest wyraźnie większym pojazdem niż znany od 2006 roku model SX4 (bliźniacze auto to Fiat Sedici). Odczuwa się to zarówno w kabinie, gdzie pasażerowie mają znacznie więcej przestrzeni w obu rzędach siedzeń, jak i po zajrzeniu do bagażnika, który teraz ma pojemność 430-875 l.
W testowanym modelu pod maską pracował 120-konny benzyniak. Niestety, dynamika nie jest zachwycająca. Setkę uzyskuje się po 12 s. W trakcie zwiększania prędkości wyczuwa się niechęć napędu do żwawszego rozpędzania się.
Jednak auto docenimy przede wszystkim podczas jazdy na śliskiej nawierzchni. W takich warunkach z pomocą przychodzi napęd na wszystkie koła. W zależności od warunków można wybrać jeden z czterech trybów przekazania napędu: Auto, Sport, Snow, Lock.
O tym jak zachowuje się SX4 S-Cross na drodze i jak działają różne wersje przekazania napędu przeczytacie się już wkrótce na łamach Auto Świata.