Logo
UżywaneMożesz tanio kupić Volkswagena Busa, ale... będzie żółty. Czy to okazja?

Możesz tanio kupić Volkswagena Busa, ale... będzie żółty. Czy to okazja?

  • Od pierwszego właściciela, serwisowane w ASO, z potwierdzonym przebiegiem, ale często poobijane z każdej strony.
  • Nawet jeśli mają niewielki przebieg, bywają mocno zużyte.
  • Często to nietypowe wersje ze słabymi silnikami, automatycznymi skrzyniami biegów, w dodatku jednomiejscowe.
  • Nie da się ich kupić wprost od pierwszego właściciela, trzeba się dogadać z pośrednikiem.
  • Ceny aut pocztowych są zwykle o 15-30 proc. niższe niż pojazdów "cywilnych"

Busy mają ciężkie życie. Kupienie niezajeżdżonego busa, z akceptowalnym przebiegiem i dającą się zweryfikować historią serwisową, to poważne wyzwanie. Jeśli nie przeglądaliście ostatnio ogłoszeń, to możecie się zdziwić! W ciągu ostatnich lat na rynku aut użytkowych do 3,5 tony doszło do prawdziwego trzęsienia ziemi. Najpierw przez pandemię wiele firm postanowiło nie wymieniać swoich dotychczasowych aut, więc na rynku wtórnym zapanowała posucha. Później na auta, które były na rynku rzucili się ci, którzy w związku z pandemią postanowili spełnić swoje marzenia o "vanlife" – podróżowaniu i życiu w kamperze, samodzielnych przebudowach i modyfikacjach aut.

Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium