Logo

Renault Laguna (2000-2006) - czarująca, ale awaryjna

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Tak luksusowy Renault za tak małe pieniądze? To oferta, jakiej długo nie było wśród przedstawicieli klasy średniej. Oryginalne rozwiązania stylistyczne oraz dobrze zaprojektowanPięć gwiazdek w testach Euro NCAP, zwaliło z nóg konkurencyjne modele i dodało na prestiżu tak marce Renault, jak modelowi Laguna. Jednak użytkownicy przekonali się wkrótce, że z Laguną jest jak z kobietą. Jest wprawdzie czarująca, ale współżycie z nią może nas sporo kosztować. Renault Lagunę z serii G zaprezentowano po raz pierwszy w 2000 roku na salonie samochodowym w Paryżu. Oba typy nadwozia - hatchback i combi - prezentowały stylistykę znaną dotychczas tylko z samochodów koncepcyjnych. Nietuzinkowy design, jakość użytych materiałów oraz solidne wykonanie skupiały na sobie niemałą uwagę.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu