Stylistyka nowego Volvo V60 może być wzorem dla konkurentów, gdyż auto urzeka z każdej strony. Wnętrze też jest godne klasy premium. A cena? Najtańsze Volvo V60 kosztuje już 147 000 zł, ale testowaliśmy o wiele droższą wersję
Efektowne kombi? Volvo! Łatwo powiedzieć, trudniej wdrożyć: w starciu z BMW i Audi szwedzkie V60 będzie musiało wykazać się czymś więcej niż tylko atrakcyjnym wyglądem
Mam dobrą wiadomość dla osób, które wbrew panującej modzie na SUV-y nadal wolą klasyczne kombi. Już wkrótce w salonach pojawi się druga generacja modelu V60, posiadająca wiele argumentów, by zagrozić utytułowanym niemieckim konkurentom. Zapraszam na wrażenia z pierwszej jazdy najnowszym Volvo.
Już wkrótce w klasie średniej pojawi się nowy gracz – Volvo wprowadzi do oferty kolejną generację V60. Kombi, które ma nie tylko być nowoczesne, lecz także swoją praktycznością nawiązywać do sławnych poprzedników. My już jeździliśmy najnowszym modelem
Najważniejszymi premierami genewskimi w przypadku Volvo są nowe kombi V60 oraz sportowe coupe nowo powstałej marki Polestar..
Gwiazdą stoiska Volvo na genewskim salonie (6-18 marca) jest model V60, świętujący tu swoją premierę światową. Nowe Volvo V60 to średniej wielkości kombi zbudowane na tej samej płycie podłogowej, co wcześniej zaprezentowane modele szwedzkiej firmy: XC60 oraz XC90.
Szwedzi mają bogatą tradycję w produkowaniu samochodów typu kombi, więc nie zamierzają z nich rezygnować i postawić wyłącznie na SUV-y. W Sztokholmie właśnie zaprezentowano nową generację Volvo V60
Kombi z 370-konnym silnikiem i napędem na obie osie, które po mocniejszym wciśnięciu pedału gazu potrafi pokazać pazurki, a jednocześnie jest przyjazne na co dzień. Testujemy Volvo V60 stuningowane przez Polestara
Volvo i Polestar wprowadza na rynek najszybszy model w historii – 367 konne modele Polestar S60 i V60. Limitowana seria tych aut trafi do Polski w drugiej połowie 2016 r.
Bazuje na V60, ale ma zwiększony o 6 cm prześwit i wzmocnione zawieszenie. Mimo że nadaje się do jazdy nie tylko po asfalcie, lecz także na większych nierównościach, to jednak szkoda wyjeżdżać nim w teren
Bazuje na V60, ale ma zwiększony o 6 cm prześwit i wzmocnione zawieszenie. Mimo że nadaje się do jazdy nie tylko po asfalcie, lecz także na większych nierównościach, to jednak szkoda wyjeżdżać nim w teren.
Zmiany własnościowe, nowy kierunek w stylistyce – na dystansie 100 tys. km sprawdzamy, ile Volvo jest jeszcze w... Volvo V60 D2
Ocean Race to nie tylko żeglarskie regaty dookoła świata, lecz także specjalna wersja wyposażeniowa modeli Volvo. Tym razem do naszego testu trafiło Volvo V60 T5
USA i Kanada będą pierwszymi krajami, do których trafi ten model.
Tego jeszcze nie było, Volvo modernizuje niemal całą gamę modelową. Lifting objął modele: S60, V60, XC60, V70, XC70 i S80.
Diesel o pojemności 2,4 litra i mocy zaledwie 163 koni oraz supernowoczesne, designerskie nadwozie kombi – witamy w świecie Volvo V60 D4 AWD
Modelem V60 Volvo chce zdobyć klientów, którzy pragną mieć kombi, ale..
Oto pierwsza hybryda Volvo. I to nie byle jaka, bo silnik elektryczny zestawiono z jednostką wysokoprężną. V60 Plug-in ma emitować dzięki temu zaledwie 50 g CO2/km i zużywać średnio niecałe 2 l paliwa na 100 km
W pierwszym teście Volvo V60 sprawdzamy, co potrafi wersja z mocnym silnikiem Diesla oraz napędem na wszystkie koła
Volvo zaprezentowało nowy rodzinny model V60, który jest wersją kombi nowej generacji S60. Premiera będzie miała miejsce podczas salonu samochodowego w Paryżu.