Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat Warsztaty

Warsztaty

To koniec tanich napraw samochodów. Wszystko trzeba będzie naprawiać w ASO. Data Act wchodzi we wrześniu
Aktualności

To koniec tanich napraw samochodów. Wszystko trzeba będzie naprawiać w ASO. Data Act wchodzi we wrześniu

Większość polskich warsztatów ma za mało mechaników. Kierowcy odczują to w kieszeni
Aktualności

Większość polskich warsztatów ma za mało mechaników. Kierowcy odczują to w kieszeni

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
Afera na polskim rynku oponiarskim. Warsztaty chcą sprzedawać samą "chińszczyznę"
Aktualności

Afera na polskim rynku oponiarskim. Warsztaty chcą sprzedawać samą "chińszczyznę"

Warsztaty oponiarskie mają dość nierównej walki ze sklepami internetowymi. Ceny opon sprzedawanych klientom indywidualnym są tak niskie, że serwisom nie opłaca się ich dystrybuować. Zamiast tego wolą oferować klientom tańsze i nie takie złe "chińczyki", na których mają większą marżę.

Autor Krzysztof Grabek
Krzysztof Grabek
Auto Świat Pit Stop. Czego nie lubią mechanicy?
TV

Auto Świat Pit Stop. Czego nie lubią mechanicy?

Od lat piszą do nas czytelnicy o tym, jak zostali oszukani przez mechanika. Niewymienione części, zawyżony czas pracy, czy naprawy, które nie były konieczne. Ale czy tak jest naprawdę? Zaprosiliśmy do studia Marcina, który od ponad 20 lat naprawia auta, a obecnie jest właścicielem dużego niezależnego serwisu. Rozmawiamy z nim o największych grzechach klientów warsztatów i sposobach, jakimi chcą naciągnąć serwisy na naprawy. Czy klienci zawsze są uczciwi? Czy też czasem próbują wmówić serwisowi to, że w warsztacie popsuto im auto? Czy faktycznie warsztaty naciągają na zbędne naprawy? A może te zbędne naprawy to jednak konieczność. O tym wszystkim rozmawiamy z naszym gościem. W reportażu Robert zabiera do Cupry Born Pawła, kolegę z firmy, który nigdy w życiu nie prowadził auta elektrycznego – czy odnajdzie się on w elektryku i będzie potrafił jechać tak nowoczesnym autem? W newsach kolejny wyborczy prezent, czyli zmiany w taryfikatorze punktów karnych i powrót kursów reedukacyjnych, rośnie sprzedaż opon całorocznych. Kończymy zmianami w CEPIK-u. Oj, ciekawe czasy się zbliżają.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Auto uszkodzone w warsztacie? Zobacz, jak dochodzić swoich praw!
Eksploatacja

Auto uszkodzone w warsztacie? Zobacz, jak dochodzić swoich praw!

Uszkodzenia blacharsko-lakiernicze, pęknięcie jednej z szyb lub kradzież. Takie przypadki czasami zdarzają się podczas wizyty samochodu w warsztacie! O czym należy pamiętać, żeby nie dać się zbyć mechanikowi, móc dochodzić swoich praw i otrzymać zadośćuczynienie za szkodę? Już odpowiadamy.

Czy przegląd auta poza ASO musi oznaczać utratę gwarancji? Interwencja UOKiK
Aktualności

Czy przegląd auta poza ASO musi oznaczać utratę gwarancji? Interwencja UOKiK

Niektóre firmy nadal straszą właścicieli samochodów utratą gwarancji, gdy dokonają wymaganego przeglądu poza siecią autoryzowanych stacji obsługi. Trzeba było interwencji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), żeby kilka marek wreszcie zmieniło praktyki wobec kierowców korzystających z niezależnych warsztatów.

Kryzys półprzewodnikowy wywołał efekt domina. Kłopoty mają już nie tylko producenci samochodów
Aktualności

Kryzys półprzewodnikowy wywołał efekt domina. Kłopoty mają już nie tylko producenci samochodów

Kryzys półprzewodników przypomina już raka trawiącego całą branżę motoryzacyjną – co i rusz słyszymy o nowych "przerzutach". Najnowszy raport Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części oraz banku Santander odkrywa kolejne problemy, jakie już czają się na horyzoncie.

Materiał promocyjny
Niezależny serwis lepszy od ASO? Eksperci radzą, jak zapewnić najwyższy standard obsługi, przyciągnąć i utrzymać najlepszych klientów
Porady dla warsztatów

Niezależny serwis lepszy od ASO? Eksperci radzą, jak zapewnić najwyższy standard obsługi, przyciągnąć i utrzymać najlepszych klientów

Klienci mają coraz wyższe oczekiwania wobec warsztatów, którym powierzają obsługę aut. Nawet przystępne ceny i wysoka jakość usług coraz częściej nie wystarczają, żeby wygrać na konkurencyjnym rynku. Jak więc sprostać tym oczekiwaniom? Wraz z ekspertami z ProfiAuto przygotowaliśmy poradnik, w którym podpowiadamy prowadzącym serwisy samochodowe, jak sprostać rosnącym wymaganiom. Prowadzisz warsztat? Sprawdź, czy robisz to dobrze!

Jak prawidłowo zamontować opony zimowe? Cena usługi nie jest najważniejsza
Auto Świat

Jak prawidłowo zamontować opony zimowe? Cena usługi nie jest najważniejsza

Czas sezonowej wymiany opon to i dla kierowców, i dla warsztatów bardzo trudny okres. Przy wyborze serwisu oponiarskiego większość kierowców sugeruje się ceną. To błąd, bo często zbytnia oszczędność kończy się uszkodzeniem opon lub kłopotami z ich szczelnością

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.