Aprilia NA 850 Mana otrzymała wygląd klasycznego street-bike’a, z przodu znajdziemy owalny reflektor, zestaw wskaźników i przedni widelec upside-down. Z profilu rzuca się w oczy rama rurowa, a w fałszywym zbiorniku znajdziemy pojemny schowek. Sam zbiornik paliwa o pojemności 15 l znajdziemy w masywniejszej tylnej części motocykla, a wlew paliwa pod siedzeniem pasażera.
Mana napędzana jest 2-cylindrowym 4-suwowym silnikiem w układzie L o pojemności 893 cm3, który chłodzony jest cieczą. Jednostka produkuje moc 55 kW (75 KM) przy 7250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 76,5 Nm przy 5750 obr./min. Do obniżonej mocy silnika dostosowano rewolucyjną przekładnię z możliwością automatycznej lub sekwencyjnej zmiany biegów.
W trybie automatycznym kierowca może wybierać pomiędzy programami Touring, Sport, Rain (turystyczny, sportowy, deszcz). W trybie sekwencyjnym biegi można zmieniać nie tylko tradycyjną wajchą, ale także przyciskiem na lewej stronie kierownicy.
Aprilia potwierdziła, że motocykl zaprezentowany w zeszłym roku podczas targów EICMA, nie był tylko konceptem. Obecnie Mana trafia do produkcji seryjnej. Motocykl z automatyczną skrzynią biegów pojawi się na rynku wiosną 2008. Rewolucyjną przekładnię Aprilia wykorzysta także przy produkcji maxi-skutera, który miałby konkurować takim maszynom, jak np. Honda Silverwing, Yamaha T-Max czy Suzuki Burgman.