Portal sprzedaży internetowej o nazwie "e-BOS$SALE" działa na platformie www.e-bosssale.pl oraz www.e-bosssale.com.pl. To pierwszy taki projekt dealera sieci Ford w Polsce, a zarazem kolejna pionierska inicjatywa firmy Auto-Boss w Internecie.

Dzięki interaktywnej i przejrzystej stronie klient-internauta po przejściu zaledwie pięciu wyszczególnionych na niej kroków może dokonać transakcji. Oferta sprzedażowa jest stworzona specjalnie dla klienta internetowego, co wiąże się ze szczególnymi warunkami. Na "e-BOS$SALE" nowe samochody są dostępne w bardzo atrakcyjnych cenach, a klient internetowy może dokonać zakupu pojazdu w łatwy i szybki sposób. Za pośrednictwem strony internauta może przejrzeć prezentację wybranego samochodu oraz zapoznać się z jego szczegółowym opisem. Klient w prosty sposób dokona również rezerwacji pojazdu. Portal umożliwia także wydruk, przesłanie zamówienia oraz uzyskanie informacji o ubezpieczeniu i finansowaniu pojazdu. Wszystkie warunki zostaną zawarte w dostępnym na portalu regulaminie.

- Chcąc zaoszczędzić cenny czas naszych klientów, staramy się ograniczyć liczbę wizyt w salonie do minimum - mówi Robert Szymański - Dyrektor Handlowy Auto-Boss, pomysłodawca projektu.

- W procesie sprzedaży internetowej zaufanie klienta do dealera odgrywa kluczową rolę. Firma Auto-Boss ma szczęście cieszyć się takim zaufaniem, co potwierdza 10-krotnie zdobyta nagroda Chairman's Award za najwyższy poziom zadowolenia swoich klientów - dodaje R. Szymański.

Odbiór zamówionego pojazdu może odbyć się w niekonwencjonalny sposób. Auto-Boss umożliwia wysłanie pojazdu własnym transportem pod wskazany przez klienta adres. Oznacza to, że klient może dokonać zakupu nowego samochodu u dealera właściwie nie wychodząc z domu.