Mimo, że dyrektywa Unii Europejskiej liberalizująca rynek motoryzacyjny obowiązuje już prawie trzy lata, multisalony oferujące samochody różnych koncernów, wciąż należy uznawać za unikatowe nie tylko w Polsce. Dlatego nie sposób nie zgodzić się ze zdaniem Pawła Pawickiego, szefa marketingu Centrum Motoryzacyjnego Toruńska, że jesteśmy świadkami przełomowego wydarzenia na rynku sprzedaży samochodów. "Zmieniamy nawyki i sposób kupowania auta. Stwarzamy klientom jedyną w swoim rodzaju możliwość zapoznania się z samochodami czterech różnych marek w jednym miejscu". Centrum oferuje w sumie blisko 50 modeli, które można nie tylko obejrzeć, ale także na miejscu przetestować, by spośród nich wybrać swój samochód. "Może powinniśmy nawet przeprosić klientów za bogactwo oferty?" - zastanawia się żartem Paweł Pawicki. Otwarcie Centrum Motoryzacyjnego Toruńska przewidziane jest na 24 października.