Podstawowe dane samochodu, którego ojcem duchowym jest Alfred DiMora, autor luksusowego samochodu Clénet z roku 1976 czy współautor retrosamochodu Sceptre z roku 1978, są porażające. Cena modelu DiMora Natalia SLS 2, który napędzany będzie silnikiem Volcano V16 o mocy 1200 KM (882 kW) ma wynieść 2 mln dolarów. Pojazd produkowany będzie ręcznie i będzie naszpikowany nowoczesną elektroniką i najnowszymi rozwiązaniami technicznymi. Jednym z nich będzie użycie opatentowanych materiałów wulkanicznych, które zostaną wykorzystane do budowy nadwozia.
Nadwozie wykonane będzie z materiału Barotex, którego nazwa pochodzi od firmy go produkującej. Barotex wykazuje lepsze właściwości od laminatów, karbonu czy innych nowoczesnych materiałów. Atutem jest, że do jego produkcji potrzebne są relatywnie dostępne surowce nieorganiczne. Karbon produkowany jest z drogiej ropy, podczas gdy skrzepnięta lawa jest dostępna, a jej opracowanie nie jest tak energetycznie wymagające.
W porównaniu do kewlaru produkcja Baroteksu jest również bardziej ekologiczna. Dodatkowo materiał jest odporny na ogień i ekstremalne temperatury. Kombinacja niskiej masy i wysokiej sztywności umożliwia użyć specjalną konstrukcję nadwozia D-Tek, która jest o ok. 500 kg lżejsza od konwencjonalnej konstrukcji stalowej.