źródło: Fiat
Fiaty Bravo, Linea i Doblo w serii specjalnej Tour de Pologne
Auta z serii "Tour de Pologne" wyróżnia grawerowana tabliczka z podpisem Czesława Langa z unikalnym kolejnym numerem własnym. Modele te posiadają także dywaniki z wyszytym logo ,"Tour de Pologne" oraz naklejki zewnętrzne z identycznym napisem.Co więcej, auta z limitowanej serii oferują bogate wyposażenie standardowe, zróżnicowane w zależności od modelu.Fiat Bravo "Tour de Pologne" z silnikiem 1.4 Turbo T-Jet o mocy 120 KM został wyposażony w reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, automatyczną klimatyzację, radioodtwarzacz CD z mp3, system ESP z ASR, MSR, HBA Hill Holder oraz Pakiet Sport z kołami ze stopów lekkich o średnicy 17”, sportową kierownicę pokrytą skórą, spojlery boczne i tylne oraz sportowe wnętrze.Linea "Tour de Pologne" z identycznym silnikiem jak w Bravo oferuje klimatyzację z filtrem przeciwpyłkowym, felgi ze stopów lekkich 16", cztery poduszki powietrzne (przednie i boczne), centralny zamek sterowany pilotem, radioodtwarzacz CD sterowany z koła kierownicy, reflektory przeciwmgielne oraz kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą.Doblo „Tour de Pologne” napędza silnik Diesla 1.9 Multijet o mocy 105 KM a wyposażenie zawiera centralny zamek sterowany pilotem, klimatyzację manualną, sterowane elektrycznie, podgrzewane, lusterka zewnętrzne, światła przeciwmgielne, radioodtwarzacz CD, dwoje drzwi przesuwnych po obu stronach nadwozia.Dodatkowo każde z aut oferowane jest w atrakcyjnym kredycie 50/50 oraz z rabatem, w zależności od modelu. Fiat Bravo 1.4 Turbo T-Jet 120 KM "Tour de Pologne" kosztuje 63 990 zł, Linea 1.4 Turbo T-Jet 120 KM 59 990 zł Doblo 1.9 Multijet105 KM "Tour de Pologne" to wydatek 61 490 zł