Pierwszy z modeli to popularny pickup bazujący na modelu Commodore nazwany Ute. Specjalną wersję nazwano SVZ Ute i jest oferowana za cenę od 29 990 dolarów australijskich (ok. 69,5 tys. zł) za wersję z 6-stopniową manualną skrzynią biegów i od 30 990 dolarów australijskich (ok. 72 tys. zł) za wersję z 5-biegowym automatem. Ceny podawane przez firmę Holden są bez marży dealera i podatków państwowych.
Holden SVZ Ute napędzany jest silnikiem Alloytec V6 o pojemności 3,6 l, który w wersji z automatem oferuje 190 kW (258 KM) przy 6500 obr./min, a z manualną skrzynią biegów 187 kW (254 KM) przy 6000 obr./min. W obu przypadkach maksymalny moment obrotowy wynosi 335 Nm przy 3200 obr./min.
Wyposażenie SVZ Ute w porównaniu do podstawowego modelu SV6 Ute poszerzono o 18-calowe koła ze stopów lekkich włącznie z pełnowartościowym kołem zapasowym i wydajniejszy układ hamulcowy z czerwonymi zaciskami (na przednich pojawiło się logo Holden). Wnętrze wykończono skórzaną tapicerką, a na oparciach siedzeń pojawiło się logo SVZ, które znajdziemy także na nadwoziu. Za dopłatą 400 dolarów australijskich (ok. 1000 zł) można zamiast standardowej bieli lub czerwieni wybrać jeden z pięciu metalicznych lakierów.
Drugim modelem jest Holden Commodore SVZ Wagon z karoserią kombi. Pod maską także pojawił się silnik Alloytec o pojemności 3,6 l, tym razem oferujący 172 kW (234 KM), połączony z 4-biegowym automatem. Cena podstawowa tego modelu wynosi 32 490 dolarów australijskich (ok. 75 tys. zł).
Holden Commodore SVZ Wagon to usportowiona wersja modelu Wagon. SVZ wyposażono w 17-calowe koła ze stopów lekkich (bez koła zapasowego), w przednim zderzaku pojawiły się nowe światła przeciwmgielne, lusterka wsteczne są teraz w kolorze nadwozia, na dachu pojawiły się relingi dachowe, spod tylnego zderzaka wychodzi chromowana końcówka wydechu, a zawieszenie usztywniono. O sportowym zacięciu przypomina znaczek SVZ na klapie bagażnika.
We wnętrzu pojawiły się fotele w kolorze antracytowym obite kombinacją skóry i materiału. Skóra pojawiła się także na kierownicy, lewarku automatu i hamulca ręcznego. Podróżni mogą skorzystać z klimatyzacji, odtwarzacza CD ze zmieniarką na 6 płyt i elektrycznie sterowanych szyb bocznych.
Samochód można zamawiać w dziewięciu odcieniach lakieru, przy czym za metaliki także trzeba dopłacić.
Ciekawostką jest, że samochody oferowane są tylko prywatnym klientom, przedsiębiorcy tym razem nie mają szans na zakup.
Galeria zdjęć
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku
Holden Commodore SVZ Wagon i Ute: specjalne wersje po australijsku