Hummer H2 podąży w Nowym Jorku śladem mniejszego i młodszego rodzeństwa H3 i zaprezentuje się w wersji po faceliftingu. Auto otrzyma przestylizowane wnętrze, nową jednostkę napędową i drobne zmiany w designie nadwozia.
Projektanci Hummera gruntownie przebudowali wnętrze terenówki. Pierwotna deska rozdzielcza, która przypominała raczej ciężarówkę, odeszła do lamusa. Nowy design bardziej odpowiada przeznaczeniu auta do zwykłego ruchu ulicznego. Nowe są również boczki drzwi oraz użyte materiały. Nowością jest trzeci rząd siedzeń przeznaczony dla dwóch podróżnych.
Wnętrze Hummera wyposażono w klimatyzację z nowymi regulatorami, a w standardzie dostępny będzie zestaw audio firmy Bose. Za dopłatą oferowane będą m. in. odtwarzacz DVD, kamera wsteczna, nawigacja czy podgrzewanie dysz przedniej szyby.
Druga zasadnicza zmiana przebiegła pod maską. Hummer H2 otrzymał aluminiowy 8-cylindrowy silnik o pojemności 6,2 l, mocy 293 kW (398 KM) i momencie obrotowym 574 Nm. Poprzedni 6-litrowy 8-cylindrowiec oferował 242 kW (329 KM) i moment obrotowy 495 Nm. Siła napędowa przenoszona jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-biegowego automatu Hydra-Matic 6L80.
Hummer H2 razem ze zmienionym wnętrzem otrzymał także nowe elementy wyposażenia bezpieczeństwa, które obejmuje kurtyny dla wszystkich trzech rzędów siedzeń, napinacze pasów bezpieczeństwa dla pierwszego rzędu siedzeń, stabilizację i system przeciwpoślizgowy oraz kontrolę ciśnienia w oponach.
Z zewnątrz nową wersję rozpoznamy po większych wlotach powietrza w atrapie chłodnicy i lakierowanej srebrnym kolorem dolnej części przedniego i tylnego zderzaka.