Koncept Hyundai Genesis, jak nazywano auto, otrzymał swoją cywilną nazwę. Limuzyna sprzedawana będzie jako Hyundai BH. Najpierw samochód trafi na rynek południowokoreański, a jego miejsce w gamie modelowej jest między modelami Azera i Equus. Cenę podstawową szacuje się poniżej 30 tys. dolarów. Nie tylko dzięki cenie, ale również ze względu na niezaprzeczalną elegancję i bogate wyposażenie nowa limuzyna może stać się mocnym przeciwnikiem niemieckiej i japońskiej konkurencji. Najczęściej nowego Hyundaia porównuje się z Lexusem serii GS.
Nieoficjalnie mówi się o tym, że nowy Hyundai zaoferuje kilka wersji 8-cylindrowego silnika. Konkretnie miałyby to być silniki o pojemności 4,6 l, 5,0 l i 5,5 l. Oprócz tych jednostek spekuluje się o doładowanym 6-cylindrowym silniku 3,6 l oraz o napędzie hybrydowym. Jako samochód koncepcyjny Genesis zaprezentuje się podczas targów motoryzacyjnych w Nowym Jorku. Hyundai nie chce zwlekać z rozpoczęciem produkcji. Najpierw na początku roku 2008 auto trafi do sprzedaży na rynku południowokoreańskim, później firma rozpocznie import do Ameryki Północnej, gdzie Hyundai chce sprzedawać ok. 20 tys. egzemplarzy modelu BH rocznie.