Zespół ING Renault F1 wziął udział w prezentacji kolekcji na wiosnę/lato 2008.

Dsquared2 tworzą dwaj bracia pochodzący z Kanady. Bliźniacy Dean i Dan Caten przeprowadzili się do Mediolanu w 1991 roku, aby rozwijać swoje zainteresowanie modą i stworzyć własną kolekcję odzieżową. Zadebiutowali w 1994 roku pokazem męskiej kolekcji, a w lutym 2003 roku odbył się pokaz ich pierwszej kolekcji damskiej. Pokazy Dsquared2 to zazwyczaj ekstrawaganckie multimedialne widowiska, łączące modę, sztukę i muzykę.

ING Renault F1 Team prowadzi liczne działania, które mają na celu przybliżenie Formuły 1 jak najszerszej publiczności. Pokaz mody to doskonała okazja do współpracy z taką marką jak Dsquared2 – wyjaśniałFlavio Briatore, Dyrektor Zarządzający ING Renault F1 Team – Formuła 1 to nie tylko sport, ale również styl życia i moda. ING Renault F1 Team i Dsquared2 mają podobne wartości, są dynamiczne i dlatego uważamy, że to bardzo pozytywne doświadczenie dla obu firm.

W 2007 roku przypada trzydziesta rocznica debiutu Renault w Formule 1. W ciągu 30 lat firma siedmiokrotnie zdobyła tytuł mistrzowski w kategorii kierowców, ośmiokrotnie w kategorii konstruktorów i 113 razy zwyciężyła w Grand Prix.