Z rywalizacji wykluczeni s? koncesjonerzy, szefowie sprzeda"y i sekretarki handlowe. Dla ka"dego z uczestników przewidziano jego w?asny plan do zrealizowania, który b'dzie odpowiednio punktowany: ka"dy sprzedany samochód to 10 punktów (samochód wyprodukowany w 2001 - 5 punktów), za zawarcie umowy kredytowej lub leasingowej 5 punktów. Dodatkowy bonus w wysoko?ci 10 procent od ilo?ci punktów zdobytych w danym miesi?cu mo"na uzyskaç za dostarczenie do Citroen Polska kompletu wype?nionych ankiet po wydaniu 80 procent zafakturowanych samochodów. W przypadku, gdy transakcji dokona? szef sprzeda"y lub koncesjoner, istnieje mo"liwo?ç przekazania jej na konto którego? ze sprzedawców za pisemn? zgod? szefa koncesji dla danej strefy. Podstaw? do naliczenia punktów s? wszystkie raporty zweryfikowane przez specjalistów Citroena odpowiedzialnych za sprzeda" aut i us?ug finansowych. Spo?ród uczestników rozgrywki wylosowanych zostanie 30 osób z najlepszym wynikiem. Nagrod? g?ówn? jest weekendowy wyjazd w Polsk' i nagrody rzeczowe. Pozosta?e nagrody s? zró"nicowane w zale"no?ci od zaj'tej lokaty.
Konkurs Citroena
Citroen Polska og?osi? konkurs dla sprzedawców nowych samochodów oraz us?ug finansowych, który rozpocz?? si' 1 czerwca i potrwa do 30 listopada tego roku. Autorzy jako cel postawili sobie zdopingowanie pracowników sieci dilerskiej do realizacji planu sprzeda"y za?o"onego przez central' krajow?.