Drapieżne coupe nie musi się wstydzić swojego pochodzenia. Samochód bazuje na samonośnej aluminiowej ramie, którą obudowano elementami z kompozytów. Rozmiary auta 3900 mm (dł.) x 1170 mm (szer.) x 1170 mm (wys.) wskazują, że mały sportowiec jest bardzo kompaktowy.
Za plecami załogi coupe Mastretta MXT pracuje 4-cylindrowy silnik DOHC o pojemności 2,3 l, który dysponuje maksymalną mocą 147 kW (200 KM). Taka moc dzisiaj już nikogo nie zaskoczy, jednak w połączeniu z niską masą (1000 kg), silnik zapewnia autu doskonałe osiągi. Mastretta MXT przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 6 s i może pojechać z maksymalną prędkością 230 km/h. Sportowy charakter podkreśla napęd na tylną oś i rozłożenie masy między oddalone o 2415 mm osie w stosunku 44:56.
Samochód może się pochwalić agresywną, sportową stylistyką. Wnętrze jest raczej minimalistyczne, ale i tak oferuje airbagi, klimatyzację czy zestaw audio z możliwością odtwarzania plików MP3. Ciekawostką są przednie lampy od niemieckiej spółki Hella.
Producent planuje, że samochód będzie powstawał w limitowanej serii 150 sztuk rocznie. Debiut odbędzie się najprawdopodobniej podczas międzynarodowych targów Mexico City Auto Show w listopadzie br. Produkcja rozpocznie się w pierwszym kwartale przyszłego roku. Prawdopodobne jest, że firma Mastretta homologuje samochód także na najważniejszych rynkach światowych.