Firma przewiduje, że w bieżącym roku obrachunkowym (kwiecień 2011– marzec 2012) będzie w stanie osiągnąć produkcję krajową na poziomie 900 000 samochodów.

Mazda ogłosiła także prognozę finansową przewidującą przychody ze sprzedaży na poziomie 2,19 biliona jenów, przy założeniu sprzedaży 1,305 mln samochodów na całym świecie w okresie od kwietnia 2011 do końca marca 2012 roku. Jest to wynik nieco lepszy niż zeszłoroczny i oznacza przewidywany zysk operacyjny na poziomie 20 miliardów jenów oraz zysk netto rzędu 1 miliarda jenów. Te dodatnie prognozy są efektem kilku czynników, w tym dalszej redukcji kosztów i niedalekiej premiery nowej generacji modeli, łączących przełomową technologię SKYACTIV z nowym językiem designu KODO - Dusza Ruchu.

„Nasz powrót do normalnej produkcji w Japonii świadczy o odwadze i pomysłowości Japończyków i naszych japońskich współpracowników”, powiedział Jeff Guyton, prezes i dyrektor zarządzający Mazda Motor Europe. „Zapewnia to nam doskonałe możliwości, jeśli chodzi o prowadzenie i rozwijanie naszej działalności w Europie, obejmującej zarówno aktualnie dostępną gamę samochodów, jak i nowe modele z technologią SKYACTIV”.