Na tym pokazie mody odbędzie się pierwsza publiczna prezentacja nowego CLC.

Sens tworzenia symboli wizualnych jest dwojaki: są wykorzystywane jako motyw reklamowy, na plakatach i w materiałach promujących pokaz mody w Berlinie, a jednocześnie majągenerować zainteresowanie światową premierą Mercedesa CLC – jako że zdjęcia pokazują tylko część nowego sportowego coupé. Większość karoserii skrywa lejący się, żółty materiał wieczorowej sukni noszonej przez Evę Padberg. CLC zostanie pokazany w swej całej krasie 27 stycznia 2008 na Mercedes-Benz Fashion Week Berlin 2008.

- Wybór Evy Padberg jako ambasadora naszej marki to nadanie wspaniałej, fascynującej twarzy naszym działaniom związanym z modą – mówi Olaf Göttgens, wiceprezes Brand Communications Mercedes-Benz Cars. Podobnie jak Berlin, uosabia ona młodzieńczy, nowoczesny styl bycia. Właśnie dlatego prezentujemy nasz nowy model sports coupé właśnie tu, na Mercedes-Benz Fashion Week Berlin. Wiizualnymi symbolami tej imprezy są Eva Padberg i Mercedes CLC.

Eva Padberg reprezentuje Mercedesa jako ambasador marki na międzynarodowych imprezach związanych z modą i lifestylem od maja 2007. Jej spotkanie z nowym CLCuwieczniono na zdjęciach przez sławną niemiecką fotografkę mody, Ellen von Unwerth, której zdjęcia w doskonały sposób ukazują relację między modą a designem Mercedesa – między dwoma światami, w których innowacja i perfekcja połączone z elegancją i stylem stanowią najważniejsze czynniki sukcesu.

Elegancja, styl i lifestyle to cechy marki Mercedes. Związki Mercedesa zeświatem mody stanowią dla stuttgarckiego producenta naturalne podkreślenie image'u i charakteru.

Podobnie jak moda, samochód jest dziś wyrazem indywidualnego stylu życia. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do niezwykle indywidualnego gatunku, jakim jest coupé.

Nowy Mercedes sports coupé

Nowy CLC, dostępny od wiosny 2008, to atrakcyjny i przystępnie wyceniony „bilet wstępu” do rodziny coupé Mercedesa. Jego design, technologia i wyposażenie wychodzą naprzeciw dążeniom i marzeniom młodych ludzi, pragnących auta dającego przyjemność z jazdy idużą wartość lifestyle'ową, a zarazem zapewniającego typowe dla Mercedesa standardy jakościowe w zakresie komfortu, bezpieczeństwa, ekologiii funkcjonalności.

Aż 1100 części nowego sports coupé zaprojektowano od nowa lub gruntownie przekonstruowano w porównaniu z poprzednim modelem. CLC wyposażony będzie w sportowo bezpośredni układ kierowniczy, zapewniający jeszcze bardziej ekscytujące pokonywanie zakrętów, może też mieć nowoczesne systemy infotainment z kolorowym wyświetlaczem, nawigacją całej Europy na bazie DVD lub twardego dysku, a także multimedialny interfejs. Pod maską: potężny, wzmocniony, czterocylindrowy silnik czterocylindrowy o mocy 184 KM, zużywający o 10,8 proc. mniej paliwa niż w modelu poprzednim.

Zdjęcia Evy Padberg i CLC na Mercedes-Benz Fashion Week wykonano w studiu pod Barceloną.Czarny CLC wyposażony jest w pakiet sportowy i takie elementy jak 18-calowe, aluminiowe felgi, szerokie, niskoprofilowe opony, lampy główne z zaczernionymi fragmentami wnętrza, sportowe zawieszenie ze zmniejszonym prześwitem i chromowe wykończenia.

Najwięksi designerzy mody prezentują swe kolekcje

Mercedes-Benz Fashion Week Berlin 2008 odbędzie się od 27-31 stycznia 2008 na Postbahnhof, dawnym dworcu kolejowym. Swe najnowsze kolekcje pokażą wiodący międzynarodowi kreatorzy mody, w tym: 30paarhaende, Heiress, Hugo, Intuitive, Joop!, Macqua, Michalsky, Marcel Ostertag, Sinemus, Stefan Eckert, Strenesse, Suzana Peric, Unrath & Strano, Sisi Wasabi i Zac Posen.

Symbole Mercedes-Benz Fashion Week Berlin 2008

Zdjęcia: Ellen von UnwerthModelka: Eva Padberg (ambasador mody marki Mercedes-Benz)Samochód: Mercedes-Benz CLC z pakietem sportowymStylistka: Victoria Adcock (WIB)Stylizacja włosów: Sebastien Richard (Jed Root)Makijaż: Maiya (Calliste).