Producent ujawnił także niektóre informacje techniczne. Deska rozdzielcza i środkowa konsola mają kształty przypominające skrzydło samolotu, a dysze wentylacji silnik odrzutowy. We wnętrzu, do którego bardziej pasuje słowo „kokpit”, znajdziemy wiele materiałów najwyższej jakości. Na konsoli środkowej usytuowano wszystkie elementy sterujące systemami elektronicznymi pojazdu, a także siedmiostopniową przekładnią automatyczną AMG Speedshift DCT, która w Affalterbach określana jest jako E-Select.
Sportowe fotele zintegrowane z zagłówkami są sterowane elektrycznie, posiadają pamięć ustawienia, są podgrzewane, a na miejscu współpasażera można także zamontować fotelik dziecięcy.Trójramienne koło kierownicy AMG Performance ma średnicę 36,5 mm i zabudowaną dolną część oraz obszyte skórą. Można je ustawiać w dwóch płaszczyznach. Na kierownicy zamontowano elementy sterujące systemem audio, telefonem, nawigacją satelitarną i systemem Linguatronic. Po lewej stronie umieszczono przycisk hamulca postojowego oraz dźwignię otwierająca pokrywę silnika.
Prędkościomierz został wyskalowany do 360 km/h.
W środkowym panelu zamontowany został 4,5-calowy wyświetlacz systemu pokładowego AMG, który dostarcza kierowcy informacje o przełożeniu, temperaturach płynów, aktualnym czasie, średnich prędkościach, zużyciu paliwa i temperaturze powietrza na zewnątrz pojazdu.Kierowca ma także do dyspozycji funkcje Set Up, Warm Up i Race.
Na zamówienie producent oferuje zamontowanie systemu audio duńskiej firmy Bang & Olufsen z jedenastoma głośnikami o całkowitej mocy 1000 W oraz zmieniarką DVD. Do dyspozycji jest tez system multimedialny Komand APS z 7-calowym ekranem, twardym dyskiem z pamiecią 30 GB.
Kierowca siedzi tylko 369 mm nad powierzchnią drogi, a podnoszone do góry drzwi kończą się 150 mm nad nią. O bezpieczeństwo pasażerów nowego Mercedesa dba 8 poduszek powietrznych.
Nowy model sportowy niemieckiej marki pojawi się w sprzedaży wiosną przyszłego roku.