Od listopada 2006 do końca marca 2007 sprzedano 8334 takie auta. To świetny rezultat, tym bardziej, że najpopularniejsze wersje z automatyczną przekładnią pojawiły się w sprzedaży dopiero w styczniu 2007.

Pajero zajmuje siódme miejsce na europejskim rynku dużych SUVów z udziałem w rynku na poziomie 4,2 procenta. To wynik lepszy niż Land Rover Discovery, Nissan Pathfinder czy Jeep Grand Cherokee.

A oto jak wygląda sprzedaż tego auta w poszczególnych krajach:

- w Niemczech Pajero zajmuje szóste miejsce wśród w segmencie dużych aut typu SUV (z udziałem w rynku 3,6% procenta) wyprzedzając takie auta jak: Toyota Land Cruiser, Jeep Grand Cherokee, Nissan Pathfinder, Land Rover Discovery.

- W Hiszpanii Pajero jest trzecim najlepiej sprzedającym się dużym SUV-em (9,7 procenta udziału w rynku) - tylko Land Cruiser i Pathfinder (produkowany w tym kraju) osiągnęły lepsze rezultaty.

- w Wielkiej Brytanii Pajero jest na szóstym miejscu wśród dużych SUVów (z 5,7% procenta udziałem w rynku) – to wynik lepszy niż Grand Cherokee, Pathfinder, Land Cruiser i X5.

- we Włoszech Pajero jest piątymautem w segmencie (z 6,4 procentowym udziałem w rynku) wyprzedzając takie modele jak Volkswagen Touareg, BMW X5, Land Rover Discovery, Toyota Land Cruiser i Nissan Pathfinder.

- w Irlandii Pajero jest drugie pod względem sprzedaży wśród dużych SUVów (z 14,2 procentowym udziałem w rynku) – tylko Land Cruiser uzyskał lepszy wynik.

- W Norwegii Mitsubishi Pajero zajmuje czwarte miejsce na rynku dużych SUVów (z 5,7 procentowym udziałem w rynku) – za Volvo XC90, Toyota Land Cruiser i Nissan Pathfinder.