Z okazji niedawnego salonu Auto Expo, który odbył się w New Delhi, ogłosiliśmy naszą mapę drogową dotyczącą wprowadzenia na rynek indyjski licznych pojazdów z naszego międzynarodowego portfolio.

Teraz pragniemy potwierdzić nasz zamiar długofalowej obecności w Indiach i ogłaszamy nasz plan utworzenia własnej sieci dystrybucji dla pojazdów Renault, które zostaną wprowadzone na rynek indyjski.

- W ciągu najbliższych 30 miesięcy zamierzamy stworzyć wielką krajową sieć dystrybucji, aby nasi klienci mogli korzystać z obsługi o jednakowym standardzie – powiedział Marc Nassif, dyrektor generalny Renault na Indie oraz dyrektor wykonawczy Renault Indie. Nasze doświadczenie zdobyte po salonie Auto Expo w New Delhi jest bardzo pozytywne, a reakcje tysięcy osób, które odwiedziły nasze stanowisko, wskazują, że Indie to obiecujący rynek dla pojazdów gamy Renault. Przeprowadziliśmy dokładne badania wśród klientów, dzięki którym z naszej światowej gamy wybraliśmy pojazdy, które zostaną wprowadzone na rynek indyjski. Samochody Renault zawsze cieszyły się dużym entuzjazmem dzięki stylistyce, wygodzie prowadzenia, jak również wydajności energetycznej. Jesteśmy w pełni przekonani, że gama, którą oferujemy, sprosta oczekiwaniom klientów.W 2011 Roku planujemy wprowadzenie na rynek samochodów Fluence i Koleos – te dwa modele będą produkowane w nowej fabryce Aliansu w Chennai. Nasza gama będzie obejmować samochody od małych aż do luksusowych. Będą to zarówno modele Renault, jak i te powstałe na bazie platform wspólnych dla Aliansu Renault-Nissan.

Renault ogłosiło zamiar wprowadzenia na rynek wielu nowych pojazdów w ciągu najbliższych 18-24 miesięcy. Pełna gama pojawi się na rynku indyjskim w ciągu 48 miesięcy.