Polski dystrybutor samochodów Fiat poinformował, że w niektórych egzemplarzach Fiata Panda, wyprodukowanych w Polsce w Zakładzie Tychy w czerwcu 2010, możliwe jest poluzowanie mocowania wałka kolumny kierowniczej, w konsekwencji podniesienie poziomu hałasu wydawanego przez te części, a w ekstremalnych przypadkach nawet trudność w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 8 samochodów Fiat Panda, o następujących numerach VIN:

ZFA16900001754502, ZFA16900001754078, ZFA16900001754076,ZFA16900001755272, ZFA16900001755420, ZFA16900001754267, ZFA16900001754007, ZFA16900001754804.

Także niektóre samochody Fiat Doblo (samochody wyprodukowane w Turcji w Zakładzie Bursa w okresie od września 2009 do lutego 2010) mogą stwarzać zagrożenie dla bezpieczeństwa użytkowników z powodu niewłaściwej obróbki drążka stabilizatora mogą wystąpić trudności w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy. Fiat Doblo 2010.

Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest:

108 samochodów Fiat Doblo Panorama o następujących zakresach numerów VIN: od ZFA 26300008000920 do ZFA 26300008004999 od ZFA 26300009000500 do ZFA 26300009006875

179 samochodów Fiat Doblo Cargo o następujących zakresach numerów VIN: od ZFA 26300008000360 do ZFA 26300008004996 od ZFA 26300009000504 do ZFA 26300009007020

Żródło: UOKiK