Początkowo oferta będzie ograniczona, na więcej wariantów trzeba poczekać. Na tę chwilę do wyboru są tylko trzy silniki - benzynowy 2.0 litra o mocy 184 KM oraz dwa wysokoprężne. Pierwszy silnik Diesla o pojemności dwóch litrów generuje 194 KM, a drugi, trzylitrowy, wytwarza 258 KM. Wszystkie jednostki seryjnie współpracują z dziewięciostopniową skrzynią biegów 9G-TRONIC.

Ceny przedstawiają się następująco:

- E 200 – od 190 000 zł

- E 220 d – od 195 900 zł

- E 350 d – od 217 724 zł

No trzy powyższe wersje nowej Klasy E już można składać zamówienia. Pierwsze egzemplarze zostaną dostarczone do klientów w kwietniu.

W następnej kolejności do oferty dołączą kolejne wersje napędowe, w tym hybrydowa odmiana E 350 e (łączna moc systemowa 279 KM) z możliwością zewnętrznego ładowania akumulatora (plug-in).